Veelgestelde vragen
Hoe bestel ik gepersonaliseerde schoenen/product?
Als je een gepersonaliseerd product wilt bestellen, kan dat via onze website onder het kopje ‘Aanvraag custom design’. Je mag ons ook een e-mail sturen naar danidesigns.nl@gmail.com. We zullen dan samen je ideeën bespreken en tot een ontwerp komen. Zodra er een akkoord is, zullen we beginnen met je bestelling.
Stuur ik mijn eigen schoenen/product of zit deze in de prijs inbegrepen?
Op het moment dat je een bestelling plaatst, zorgen wij ervoor dat de schoenen/item door ons besteld wordt. We raden altijd aan om een nieuw product of nieuwe schoenen te gebruiken voor personalisatie. Dit komt doordat nieuwe items vaak schoner zijn, waardoor de verf beter pakt en het resultaat mooier en duurzamer is. Bij een gebruikt product kan vuil of slijtage invloed hebben op de kwaliteit van het eindproduct en de levensduur van de verf.
Wat kan ik laten designen op mijn schoenen/item?
In principe is alles mogelijk. We denken graag met je mee!
Hoelang duurt het voordat mijn bestelling klaar is?
Dit is afhankelijk van het soort design, maar ook van de wachtlijst met het aantal bestellingen. We streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk af te ronden. Houd rekening met minimaal twee weken en maximaal zes weken voordat je product klaar is.
Hoe betaal ik mijn bestelling?
Voordat we beginnen met het maken van jouw product, zullen we een factuur opstellen met de afgesproken kosten. Deze ontvang je van ons per e-mail met een link, waar je kunt betalen. Helaas kunnen we niet beginnen aan je design voordat we de betaling hebben ontvangen.
Hoe kan ik, nadat ik een formulier heb ingevuld, mijn design doorgeven?
Nadat we je aanvraag binnen hebben, nemen we binnen 48 uur contact met je op per e-mail. We zullen dan samen in gesprek gaan om je wensen en het design te bespreken.
Is de verf waterbestendig?
De verf die wij gebruiken is van de allerbeste kwaliteit en 100% waterbestendig. Het merk bestaat al meer dan 100 jaar en staat garant voor kwaliteitsverf en een lange levensduur. Toch willen we je adviseren om zorgvuldig met je product om te gaan, want het blijft handgemaakt.
Is het mogelijk om een custom item te retourneren?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Gepersonaliseerde bestellingen kunnen niet worden geretourneerd. Zorg ervoor dat je altijd de juiste informatie doorgeeft, zoals de schoenmaat.
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Neem contact op via onderstaand formulier of via onze Whatsapp button.